Vilodag

Klockan är över 12 och det är offeciellt söndag. Det innebär träning, middag med mattias och mia och bara vara hemma och dega.

Har ganska så precis kommit hem från porsön. Var mycket trevligt. Man får sig alltid ett par goda skratt när man är med tjejerna. Är helt jävla död nu. Fast vill ändå inte sova ;S Vet inte hur det här ska sluta. Kan ju iaf berätta en rolig sak. Mamma hämtade mig och sua från porsön och så fort vi kliver inte i bilen så frågar hon - hmm vad är det som luktar? har ni druckit!? :O ..  Jag typ nääää.. Sen när vi droppade av sua frågar hon igen -Har ni verkligen inte druckit? .. Då brast det alltså.. (he he sry mor om du läser detta ;p )

Nä nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig. Blir nog sova lääääänge imorgon!
SWEET DREAMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0