"Fejk-kalas"

Igår var det fejk-kalas hos en av min brors kompisar. Det serverades jätte god mat, och en alldeles utsökt tårta. Blev bjuden av henne i fredags när jag var hos mattias, men tänkte ju som då att det här kommer ju hon absolut att glömma bort eftersom att hon hade ju druckit osv. Men iaf igår pratade jag med mattias och han undrade om jag skulle följa. Jag ville ju gärna men bad han ringa henne och kolla. Han ringde sedan upp och sa att hon inte hade glömt. hehe.

Var en jätte trevlig kväll. Träffade nytt folk och blev lite allmänt klokare. Vi var typ 12pers. For hem vid 12.

Idag ska jag och sua på idol! Så himla coolt. Vet inte riktigt hur det funkar men får skriva sen när jag kommer hem och berätta hur det var. Nu måste jag göra mig i ordning. Peace!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0