Feriejobb

Idag låg brevet från feriejobb i brevlådan. Fick ju självklart första perioden, den jag verkligen inte kunde ha. Men mamma får ta och ringa och se om det går att byta till sista. Fick iaf jobb på Nya Läroverket, typ dammtorka, tvätta fönster osv. Jävligt chill ändå, såååå mycket bättre än parkarbete som man hade förra året. Dock lite små tråkigt att det är inomhus, men det funkar nog bra ändå.

Nu blir det mat och sedan halv 6 ska jag på körskoleutbildning. Kände inte riktigt för att sitta där och lyssnar på nån i 3h när det är sånt här väder det är idag.. Men åandra sidan så innebär det att jag får börja övningsköra och då jävlar.. Bäst att inte spela nå Burnout (tv-spel) innan, får då smäller det kan jag säga. Hehe

* Johnossi – Man Must Dance

* Johnossi – Execution Song

* Johnossi – 18 Karat Gold

<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag ska jobba andra perioden på hägnan.. kul kul.. ! (;

2010-05-23 @ 16:15:30
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0