Go sverige!

Har just kommit hem från mattias och mias place. Han kom och hämtade mig efter maten, då åkte vi till björx och satt på balkongen och chillade tills de skulle käka. Efter maten hjälpte mattias mig lite med nk:n, sedan blev det hockey och lite pajbakning på det. Sverige vann med 5-0 mot Schweiz. Grymt bra match! Kände att det vart lite syrebrist mot slutet, alla 3 satt typ och asgarvade för ingenting. Men det är banne mig så det ska vara.

Nu är det sova som gäller för min del. Tur att man har sovmorgon imorgon.. är så himla trött! Har varit det de närmsta dagarna. Men det är så himla deprimerande och gå och lägga sig när det är ljust ute.



Sverige vs Schweiz

 


Kommentarer
Postat av: nora

jättefin blogg! :)

2010-05-19 @ 09:19:46
URL: http://norastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0