Morsdag!

Gårdagen spenderades med sua och elin. De kom in till stan vid 6, då mötte jag upp de där och sedan gick vi till hemmakväll och hyrde film, Paranormal Activity. Scary film alltså.. Alla tre var svin rädda efteråt, så vi beslutade oss för att åka hem till elin och dygna där. Vi tog först bussen till sua och hämtade hennes grejer sedan cyklade vi till elin och såg P.S i love you. Elin och sua somnade vid 1, jag kämpade på en timme till sedan somnade även jag. Blev alltså inte så mycket dygna för oss, hehe. Det var en jävla tuff natt, somnade typ sittandes och fick nackspärr till klockan 7, då elin gick och la sig i sängen så jag kunde ta soffan. Somnade om till 10 och sedan tog jag bussen hem. Har varit rätt trött idag..

Jag och morsan åkte och solade vid 2, sedan vid 5 kom mattias och mia till oss och käkade middag och firade morsdag. Tårtan jag bakade igår blev.. jag ska inte skryta.. men.. Supergod!!


- Prinsesstårta a´la Nettan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0