Sol, sol, sommar och sol...

Vilket j***a väder det har varit! Så sjukt varmt, men inte ska man klaga. Det är banne mig förbjudet.

Idag var det skola till 15.00. Hade spanska nationella, läs- och skrivdelen. Gick PISS!!! Efter skolan gick jag, denise, sua och elin och köpte glass. It was awesome! Efter det drog jag hem, diskade och fixade lite innan jag tog bussen till björx för lite grillning med bror och några till. Var jätte gott. Årets första grillning för mig. Efter det satt vi och pratade lite och sedan fick jag skjuts hem av ett par av brors kompisar. När jag kom hem, hade mamma anlänt. Känns konstigt att inte vara själv längre.. lite sorligt t.o.m. Bestämde mig för att ta en liten promenad. Ringde sua och pratade med henne ett bra tag.

Nu har jag just duschat och ska ta och läsa igenom nk:n. Har prov imorgon, och det kommer jag totalt faila och den här gången menar jag verkligen det. Har ingen ork att plugga när skolan ändå snart är över.. Blööö!

Nä bäst jag sätter igång nu så jag inte behöver vara uppe hela natten. SovGott!! <3

Akon – Bananza (Belly Dancer) - 12" Version  - brings back memories ;P



Kommentarer
Postat av: nora

:) allt bra med dig?

2010-05-20 @ 14:13:50
URL: http://norastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0