Helgens bravader

Helgen har i stort sett spenderats med the gang..

Fredag: Var en väldigt chill dag i skolan. Vi började 11.25 med matte och sedan slutade vi, för våran svenskalärare var sjuk. Då slapp vi 3h svenska, vilket var grymt skönt. Drog på stan ett tag efter skolan. Först gick jag runt lite med denise och sedan mötte vi upp sua, lisa, thomas, adam och jalkelius och satt med de på blågåsen ett tag och bara tog det lugnt. Gick sedan hem och käkade och fixade lite. Mot kvällen mötte jag upp adam på bussen och vi åkte till björx. Vi var hos adam. Där var även denise, thomas, sua och linda. Vi hade "lan". Jag, adam och denise satt vid varsin dator och nördade the sims 3 medans resten satt vid en dator och såg film. Var faktiskt riktigt mysigt. Skrattade så mycket att jag fick ont i kinderna.. Filmtittarna drog hem vid halv 1 och jag och denise stannade till halv 3.

Lördag: Satt och nötte the sims 3 hela morgonen + lite till. Man blir ju fan beroende av det där spelet.. Senare mot kvällen blev det planerat att åka till lisa för att se harry potter. Jag, adam, thomas och sua var det som var där. Vi började se harry potter 3, men efter ett tag slog vi av och började spela tv-spel istället. Var sjukt mycket garv även den kvällen! Jag och adam tog sista bussen hem vid halv 11. Eller trodde vi iaf att vi skulle göra. För när vi satte oss på bussen och den hann köra typ 30m så stanna den bara, mitt på vägen. Stod säkert där i 15min innan busschaffören berättade att vi inte kom någonstans men att det skulle komma taxibilar och plocka upp oss. Efter typ 5-10min vart det fight för att få en taxi till stan fort, för de bilarna som kom räckte inte till alla, utan de var tvungen att skicka ut fler. Var jävligt skönt att få åka taxi från gammelstad till stan för 10kr! hehe..

När vi kom till stan bestämde vi oss för att gå till max och sitta där ett tag. Var inte så mycket folk när vi kom dit men det fylldes på hela tiden. Var lite bestlutsångest om adam skulle käka eller inte, men det blev tillslut ett nej. Vi gick sedan förbi statoil, köpte cola och sedan hem till han och glottade lite tv. Gick hem och sov vid 1.

Söndag: Idag har jag varit på skyltsöndag. Var jävligt mycket folk, men man kan väl inte förvänta sig något annat egentligen. Hittade 2st tröjor på gina som jag ska gå och köpa imorgon, glömde börsen hemma idag, smart som man är..

Sen jag kommit hem har jag städat, bäddat rent och suttit här och lyssnat på musik.

Men nu är det mat som gäller och sen PLUGG!! :/ ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0