Torsdag

Efter skolan drog jag hem käkade och sedan skjutsade mamma mig till björx, till denise. Vi gick en sväng på konsum och fixade klart lite för imorgon sedan ringde vi adam och gick över till han. Vi glodde lite tv, spelade tv-spel och nötte lite dator. Vi dunkade även partylistan och taggade till imorgon. Då blire party på björx! Kommer bli awesome :D

Efter att mamma ringt/smsat hundra gånger, så när klockan var 10 bad jag henne komma och hämta mig. Vi körde förbi mattias och mia innan vi åkte hem, för jag skulle låna en locktång av mia. Har nu förberett allt för imorgon. Det enda sugiga är att man slutar typ 4 och kommer få stressa som en tok för att hinna hem och göra sig i ordning osv. Men känner fan på mig att det kommer bli riktigt kul imorgon!!!

Nä nu blire se glee och cougar town innan man nannar. Sovmorgon imorgon!

Sovgott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0