FET UPPDATERING!

Isa and linda, här kommer ett feting-inlägg bara för er, enjoy!

Min vecka..


Måndag 4/10:
Hade skolfotografering i skolan. Det gick sjukt sämst! Jag fick sitta ned för första gången i mitt liv, så visste ju varken vart man skulle sätta händerna eller hur man skulle ha benen. Har alltså förstört mitt liv resten av detta skolår, suck..

Efter skolan blev det en middag på sub och co. med sua och denise. Sedan kom även lisa och vi gick på bio, the other guys. Var en liten smygpremiär som jag fixat biljetter till. Filmen var faktiskt bra. Var en actionkomedi, och man fick faktiskt skratta rätt rejält.

Tisdag 5/10: Hade orientering med skolan klockan 1, så fick feting sovmorgonen där. Det tog drygt 1h och 15min för mig, denise, sua och lisa att klara banan. Tyckte det var rätt bra ändå med tanke på att vi gick. Banan var ca 5km. När jag sedan kom hem, somnade jag. Kommer inte ihåg så mycket mer från tisdagen. -haha det där lät ju bra..

Onsdag 6/10: Skippade skolan och drog på en föreläsning på ltu med några klasskompisar. Blondinbella var 1 av 4 som skulle prata. Det började klockan 9 och skulle sluta klockan 4. Detta innebar att vi missade den värsta skoldagen i skolan, den fruktade onsdagen då vi har 3h svenska, spanska och sist idrott. Men eftersom att det var lunch vid 12 under föreläsningen, så bestämde vi att vi lika bra kunde dra hem och skippa resten. Hehe, fick nästan lite skuldkänslor för att man visste att de andra var i skolan och kämpade medans vi drog hem och, i mitt fall sov (igen)..


Torsdag 7/10:
I torsdags var det en helt vanlig skoldag som gällde. Vi hade fe, rk, fe, nk. Sedan gick jag till mammas jobb och vi bestämde oss för hämtmat från waldorf, fried chicken och ris (y) Hände inte så mycket mer den dagen..

Fredag 8/10 (precis en månad tills jag fyller år): Skola. Drog hem, gjorde mig i ordning och sedan in till pontus för lite basket. Lf-basket (ex plannja) vann överlägset över jämtland, Zacke var där och spelade och det var galet mycket folk. Vilket gjorde det till en bra premiär av säsongen. Efter basketen tog jag och sua bussen till björx där denise och adam väntade på oss. Vi gick till konsum och köpte lite godis. Sedan hem till denise och glottade tv m.m.

Vid halv 11 gick jag och sua för att möta tina på bussen, eftersom att hon inte hittade. Vart en intressant tur.. För när vi sedan skulle gå tillbaka till denise så blev vi lite fundersamma över vart det var hon bodde. Men till slut hittade vi det, eftersom att adams cykel stod utanför (trodde vi) Jag plingade på dörren och tänkte att de kommer ju ändå inte komma och öppna, så jag drog ned handtaget och öppnade dörren.. Till våran förvåning så sitter det en gubbe i bara kalsonger i en fotölj och kollar tv. Damn vilken panik vi fick. Jag typ - OJ!, smällde igen dörren och sedan kutade vi. Haha.. Vi sprang bakom en knut och när vi sedan pustat ut ordenligt och skulle gå fram så ser vi hur gubben kommer ut ur sitt hus. Så då var det bara att kuta igen.. Haha inte lätt att springa för livet när man håller på att dö av skratt.

Vi ringde iaf denise till slut och hon fick gå ut och möta oss. Tycker nästan lite synd om gubben. Han sitter och tittar tv och sen helt plötligt kommer 3 ungdomar bara in genom dörren.. Haha, han har den nog låst i framtiden xD

När vi sedan kom hem till denise, fortsatte vi glo tv och satt och snackade. Morsan kom och hämtade vid 1 tiden.

Lördag 9/10 (igår): Blev väckt av mamma vid 10. Mormor och co. (morbror och kusin) hade ringt och sagt att de snart var framme i luleå och då skulle ju vi vara klara och åka till mormors stuga, som hon nyss köpt, för att hjälpa bära in möbler och stuff. Vi blev klara vid 1, då for jag hem sov en stund och sedan var det bara göra sig i ordning igen. Vid 7 gick jag in till stan och klev på bussen där sua redan satt. Vi åkte till björx och traskade vidare till denise. Denna gången gick vi rätt! Adam och thomas kom också dit. Vi gick till konsum och köpte läsk och göttigöttgött sedan gick vi till denise och slog igång KENNY STARFIGHTER! Vi trängde ihop oss alla 5 i hennes soffa. Vart sjukt varmt och man satt som ett mongo typ.

Efter det gjorde vi det vanliga, typ bara satt och flummade. Jag, sua och thomas tog nattbussen hem 00.40.

Söndag 10/10 (idag): Vaknade 12 av att mamma kom och väckte mig.. Har varit helt seg hela morgonen bara därför. Sov typ 20min vid 2 tiden också. Inte bra, inte bra.. Hatar typ söndagar. Man är alltid så jävla mosig och jag hatar att vara rastlös. Men om drygt 1h kommer mattias och mia hit och käkar, då blir det lite mer livat iaf. Annars ikväll kommer det nog inte hända så mycket. Skulle behöva plugga, men sånt skit orkar jag inte med nu (a)

* Aja detta är vad jag har gjort under vecka. Nu börjar snart nästa vecka. Ska bli intressant att se vad som händer då. Ha de gött! (kommer dock inte vänta en vecka innan nästa inlägg denna gång) *


Kommentarer
Postat av: L

Tack Nettan! som jag har väntat... :D:D

2010-10-10 @ 19:52:59
Postat av: a-boy

bra!! så ska det se ut : )

2010-10-10 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0