Stab me in the back

Fyfan vilken hemskt dröm jag hade inatt. Drömde att jag var nere på stranden med min bror och en annan. Jag hade datan med mig och var in och skulle kolla facebook. Så insåg jag att mitt facebook hade börja löpa amok och lagt till typ alla jag hade någon gemensam vän med, lagt in alla mina bilder som jag har på datan, och skickat massa sjuka meddelanden till folk. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag kunde inte bara radera allt, för då en sekund senare var allt tillbaka igen. Trodde jag skulle bryta ihop och.. dööö! Haha, fan vad knäpp jag är, det är typ det jag fruktar mest här i världen ;p

Men iaf, så när jag vaknade, slog jag på datan fort och insåg att det bara var en dröm. Vilket var en stor lättnad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0