Hjälp mig farbror doktor..

Gårdagen slutade inte riktigt som planerat.. Satt hemma och gjorde absolut ingenting. Mådde rätt dåligt och hade världens halsbränna, trodde jag.. Efter en stund kände jag hur det börja göra ont när jag svalde och kände hur det gick helt segt att prata. Då slog det mig! Jag hade fått tillbaka äckelsaken i halsen som jag blivit av med för drygt en veckan sen. Morsan ringde till sjukan och de bad oss komma in för en koll. Var inte så farligt lång väntetid där. Vi fick sitta i drygt 1h och vänta. När jag pratat med farbror doktor hade vi fått veta att det var samma skit som förra gången. Vi fick åka till storheden och hämta ut nytt penicillin. Så nu måste jag knapra på det i 10dagar till.

Om det inte försvinner nu, föralltid, så får jag tuppjuck.. Tur att jag iaf inte behöver ligga hemma hela dagarna. Jag kan fortfarande leva livet, så gott det går.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0