Uppe med tuppen

Känns inte bra att vakna såhär tidigt när man har lov. Men igår när jag gick hem från stan var jag och bokade tid hos frissan och smart som jag var så tog jag hennes första tid som är 09.15. Är helt död! + att innan jag går dit måste jag in till stan och hämta cash. Aja, får väl skylla mig själv..

Efter frissan blir det, om det blir fint väder, att ta en långpromenad. Kan ju inte träna nu när jag käkar penicillin igen så måste ju göra nånting iaf. Annars idag har jag inte dessto större planer. Ska vara med denise på eftermiddagen, men annars blir det nog bara vara hemma och dona lite.

Var ju på stan igår med mia. Det var mycket trevligt. Hon shoppade och jag... ögonshoppade. Fast sedan gick jag en sväng med morsan på stan också och då blev det lite shopping. Köpte lite nya underkläder och en tröja. Gårkvällen spenderades däremot med sua, denise och lisa. Vi var hemma hos mig och bara satt och snackade hela kvällen. Var riktigt nice. Satt typ och skrattade konstant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0