A day to remember!

Satan vilken dag!! Hade skola 09.45-11.05. Stannade dock kvar i skolan och väntade med denise i över 3h, hehe. Och tur som fan var ju det. Vi både fick oss massvis med ögongodis (a) Haha, fan vad vi dampade. Vi hade ju våra små taktiker också, för att få det precis som vi ville ha det, if you know what i mean?! Vi hade t.ex "stol-taktiken", haha så jävla klockrent! Och vilken jävla tur hade inte jag när en random person tappade sin miniräknare mitt framför ögonen på mig och BÖJDE sig ner och plockade upp den.. hehe, delicious ass boy!! ;) Denise fick sig också en stor skål av T-ponken. Inte illa alls!

Men detta var inte allt som hände idag. Har fått brev av posten att jag kan gå och hämta ut mitt paket!! Så, så fort morsan slutar ska jag möta upp henne och hämta ut det. Iiiiiihh.. kan inte vänta längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0