AVATAR

Jag vet att jag är jävligt efter, men nu har jag äntligen sett Avatar. Jag hade typ inga förväntningar alls på den filmen. Har hört så mycket olika om hur bra/dålig den är. Men jag måste säga att jag tyckte den var riktigt bra faktiskt! Fast hade nog varit sjuuukt coolt att se den på bio i 3D.



Den desillusionerade marinsoldaten JakeSully skickas tillplaneten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida.
- Cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0