Friday morning

Godmorgon!

Har precis vaknat. Gud vad skönt att få sova ut! Börjar inte förrän klockan 13.00 idag så jag har god tid på mig, behöver inte stressa nu på morgonen. Har bara en lektion idag, information och layout. Så jag slutar 14.15. Och inte nog med att det är en hur chill skoldag idag som helst, det är även fredag, vilket innebär HELG!

Känns som att jag har fullt upp hela helgen, bara det att jag inte kan komma på vad det är jag ska göra.. Söndag är i alla fall spikat. Då ska jag på bio med tjejerna. Men fredag och lördag är jag lite osäker på vad som är bestämt. Måste ta och kolla upp det.

Men nu ska jag ta och fixa lite frukost, se ett avsnitt jersey shore och bara njuta av min sovmorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0