House of sleep

Vaknade klockan 9 imorse. Men har ännu inte lyckats ta mig upp från sängen, känner att jag hade kunnat sova någon timme till. Men eftersom att det är skola imorgon så ska jag låta bli. Vet dock inte riktigt vad jag ska hålla mig sysselsatt med så det inte råkar bli att man somnar. Det hjälper inte heller att morsan ligger i rummet brevid och snarkar.. Måste ju faktiskt ta och vända tillbaka dygnen nu så man orkar stiga upp typ 7 varje dag igen, suck... Idag är iaf planen att bara vara hemma och dega och sörja för att det är skola imorgon. Känner verkligen inte för att göra nånting. Så då är det precis vad jag ska göra.

Nä, nu blire lite frukost så man piggnar till. Peace out!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härligt:D jo det är bra!

2011-01-09 @ 12:48:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0