Ny kamera? Ja tack!

Hade sovmorgon till 09.45 imorse. Var jävligt skönt. Tror inte jag skulle ha orkat stiga upp annars. Skoldagen startades med företagsekonomi. Kände mig sjukt hängig hela lektionen, så jag bestämde mig för att packa ihop mina saker och gå hem när lektionen var slut. Skönt att jag bara missade en lektion. Jag kom hem vid 11 och sen dess har jag bara legat i soffan och degat. Finns inte så mycket att göra när man är sjukt.. Men har lyssnat på musik och legat med datorn på magen. Har försökt hitta en ny, bra kamera jag kan köpa. Och rätt var det är så kom reklamen ner i brevlådan och i elgigantens reklamblad hittade jag en billig och bra kamera. Har kollat upp den på nätet och den verkar lätt och bra. Den verkar vara nåt för mig helt enkelt. Me want it!!



- Samsung st70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0