Rubrik ?

Just kommit hem från skolan. Är galet trött och vill att det ska vara helg.. igen! Är så jobbigt när man har skola för man är typ för trött och det är för lite tid för att hitta på nånting, men samtidigt så vill man ju inte bara ligga hemma och slösa bort dagarna.. Är fortfarande inte riktigt frisk nog att åka och träna heller. Jobbigt läge! Vad fan ska man hitta på?! I värsta fall blir det väl städa. Suck...

Jag och denise satt efter skolan och jobbade med engelska och satt och snackade om massa kul man kan göra till sommaren. Blev sjukt pepp och nu är det bara man ser till så att det händer också! Brukar oftast bara bli så att man bara sitter och planerar massa men sedan utför man inget av det iaf. Men jag säger då bara det - Nu blire ändring på det!!

Nu ska jag iaf komma på nånting kul jag kan göra ikväll och hämta mig en gurka och knapra på. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0