Morsdag 29/5

Gårdagen var riktigt nice. Hängde med john, hans kompis (marcus) och marcus´s tjej (sandra). Åkte iväg vid 20 och var hemma 03.00 i natt. Blev därmed att sova riktigt länge idag, typ 12 och då klev man inte upp förrän typ.. nyss! Ska nu ta och göra mig i ordning, snart kommer mattias och hämtar upp mig och morsan så ska vi åka till mormor och fira morsdag där. Efter det ska jag vara med denise och eventuellt även sua. Ska bli nice. Har inte hängt med de brudarna på ett bra tag nu känns det som. Om man inte räknar med skolan förstås, vilket jag inte gör.

Men nu måste jag ta och skynda mig lite. Mattias kan komma när som helst och jag är inte klar!.. Ha en bra dag och GRATTIS PÅ MORSDAG MAMMA! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anders Nilsson

Bra uppdatering! Det gillas!! :D:D

2011-05-29 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0