Tisdag!

Varit på stan , orkar fan inte skriva om det på nettisch blogg(mia skriver,btw är hon bäst i världen tkr nettisch).
sumerat dagen : PARTY LIKE A ROCKSTAR, KICK A LITTLE ASS!
Måste skriva lite iaf satt och blev blöta i stora lekparken nr det as/ös regnade !! hehe
Toppat dagen har varit när nettan lekte med vattnet, och sa kolla,kolla,kolla,kollaaa som ist blev till callecallecutta osv..
över speedade och trötta . /mia





Tjena nettan här :P hahah, har alltid velat säga så.. Not ;) haha okej ja ska sluta flammsa jag är lite över trött för tillfället.
Idag har ja varit på stan med mia som ni säkert märkt :p .. Jag köpte ingenting förutom present till sua. Efter stan åkte vi till g-stadspizzeria och köpte varsin kycklingpizza, utan guleböj :) vi käkade den hemma hos mig och sen skulle mia hem. Men sen vid 7 var vi med varandra igen. Då var vi ute i ösregnet och flummade oss och sen drog vi till mig och gjorde samma sak, haha....
Men nu ska jag dra mig till sängs så :P
XOXO ;) ♥

P.S jag tycker inte mia är bäst i världen!



Roliga repliker från dagen ;D Enyoj!

1. You guys were pretty LAPSATDOJL last night!        - Wasted.

2. Nettan - Min fingrar luktar curry..
    
Mia -  Mina fingrar luktar Kurd!

HAHA!


Kommentarer
Postat av: Mia

JAG ÄR SÅ BÄST I VÄRLDEN!!!!

btw gullefjun med gule böj!!:D

2008-07-16 @ 01:00:13
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0