a horrible night :S

Kom just hem från Lisas mormor och morfars hus , har varit där med Lisa, Sua, Tina och Mia. Vi hade typ en lite filmkväll :) .. Jag och Mia kom dit vid 8 tror ja klockan var ungefär. För  jag var tvungen att åka och fika med min kära mor i S-byn :/ När vi kom fram till tjejerna så stog dem flitigt och laga mat, det var bara Sua och Lisa som åt men vi andra hjälpte till ändå :) När dem käkat beslöt vi oss för att se en film , Forgetting Sarah Marshall. Den var väldigt bra enligt mig. Men det tog ett tag innan vi kunde se film för DVD:n Lisa hade tagit med sig kunde inte ta brända filmer så hon och Tina körde iväg och hämtade en annan :P .. jag ,Sua och Mia stannade kvar och tittade lite tv ;) När vi sett klart filmen beslöt sig jag och Mia för att gå hem, då var klockan kring 12 tiden.

På vägen hem höll vi på att skrämma ihjäl varandra, i varje hus det var helt mörkt i trodde vi typ att vi såg nån och vi tänkte typ att varje gång vi tittade bak skulle de gå nån där typ helt nära och mot oss. Men vi kom hem nästan helt oskadda iaf.. Moahahah!!

Först hade vi tänkte sova över hos Lisas mormor och morfar men jag kom på att jag ska till frissan tidigt imogon så det för bli en annan dag ;)

btw Lisas mormor och morfar var inte hemma :P hahah

Lite bilder på fina bilar från när jag var och fikade ;p

    
   




God natt! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0