Idag bär de av! :)

Idag åker man till Malmö, ska bli skönt att vara borta ett tag och komma till nya shopping ställen ;)
Tåget avgår kl 21.10, så tyvär missar man matchen Sverige-Ryssland :(
Jag kommer troligen inte blogga nå när jag är där borta, inte för att jag har bloggat på ett bra tag ändå, men har inte haft tid (A) Jag blir borta till den 3:e juli , lääängggeee! :P Efter jag varit i Malmö i drygt en vecka ska jag till pappa i Linköping en vecka och sen tar jag flyget hem igen.
Men nu finns det inte så mkt mer att berätta, får uppdatera sen när jag kommer hem om vad som hänt ;)

Puss ha de bra! ♥

Jag ska försöka bli mkt bättre på att blogga när jag kommer hem ;D

Helg :P

Det var ett tag sen man skrev nu men har varit rätt upptagen hela helgen.

FREDAG: På fredag var det mattias 20års fest så, hela dagen fick vi vara pch göra ordning i lokalen. Jag och min kusin viktoria han också gå på stan en sväng, vi käkade lite mjukglass och gick runt i nåra affärer, sen åkte vi hem med mattias och mia. När vi kom hem började vi göra oss fina och sen klockan 6 gick vi till lokalen och väntade på resten. De kom vi 7 tiden. Det var jag,vickan,emil,mattias,jonas,mia, mias bror och hennes mamma,lasse,sussie och siv :P Vi hade de jätte trevligt, vi åt jätte god mat och tårtan var helt gudomlig. Sen när de äldre hade druckit en hel del så var de dans och vi hade även en musik tävling, haha inte min starka sida, men de var mest frågor för de äldre :P Det var inte allt för kul när alla blev super fulla så jag och vickan gick ut och satt, men såklart så kommer ju mattias jonas och mias brorsa och ska hålla på så vi sitter där och skrattar ett tag åt dem sen gick vi in till resten och sen dansade även jag lite med mattias ;P hahaha såg nog inte allt för fint ut! ;) Orkar inte skriva hela kvällen men det hände massa kul iaf :D haaha

LÖRDAG:
På lördag var alla bakfulla,så det blev en rätt chill dag, vi satt mest och spelade GH3 sen på kvällen grillade vi och bara tog de lungt. Vi skulle egentligen ha gått på marknaden då på dagen men det blev stan istället :P hittade inget, men det var nog lika bra, har inte så mkt pengar precis :P Vi somnade rätt tidigt, alla var så himla trötta från fredagen. Annars hände de inte så mkt mer...

Nu måste jag gå och plocka ihop lite i mitt rum sen blir det kanske att vara med nån :) ..
Love ya all ;) Pussss!♥

Bränd! :P

Nu sitter man här igen, solbränd i ansiktet och inte ett dugg brun :( ..  Haha

I skolan idag hade vi brännbollstunering, ganska kul , men det var stek hett ute och det ska ju tydligen bli ännu varmare imorgon, på SKOLAVLUTNINGEN! . Kan verkligen inte fatta att man går ut 8:an imon, helt fuckin crazy! ;P

Efter skolan gick jag hem i den skinande solen. När jag väl var hemma satte jag mig framför tv med ett glas Loka i handen, sen kom även tina förbi. Hon hade blivit utelåst :P Vi spelade lite GH3, tittade tv, satt och snacka lite.
Hon gick hem kring 3. Sen när mamma kom hem käkade vi plättar och efter det for vi och handlade klart till festen på fredag :) På kvällen gick jag till mia och vi gick sen till elin för vi skulle först åka och handla lite mat och sånt till imorgon, men vi kom fram till att vi gör det imorgon. Så istället gick vi till mia för vi skulle slinga hennes hår men han inte göra klart allt så hennes mamma fick göra det. Nu har jag nyss duschat och ska skura och dammsuga nu.. Mamma vart inte så nöjd när jag gjorde det i måndags :P hihi (A) Nä men nu är det bara att man sätter igång.
Peace out! ;) <3

Mia is back in black ;) hihi

Sitter här igen, har just kommit ut ur duschen, var helt varm och äcklig efter dagen :P .. Det har ju varit så himla varmt idag. Efter maten kom elin förbi och vi gick till MIA som äntligen kommit hem! :D Vi alla gick ut och satte oss så att mia fick berätta om sin vecka i Bulgarien. Hon hade mycket intressant att säga ;) haha. Sen när vi suttit ett tag började vi gå runt lite, gick ner till bryggan en sväng. Där kryllade de av småglin som badade. Vi  var där till typ 8, då kom vi på att det var gossip girl, så vi skyndade oss hem till mig och såg de, det är ju bara för bra :)

Sen har inte hänt så mkt mer. Ska snart gå och lägga mig så att man är pigg och vaken imon på brännbollen :P

Är iaf jätte glad att du är hemma nu Gumman ;)

P u s s D r ö m S ö t t ! ♥ ; )

Steka på stranden ;)

I skolan idag hade vi fotboll, vi spelade först mot 7a, det blev 3-3. Nästa match skulle vara mot 9a:2 men dem kom aldrig så vi vann vell typ den matchen antar jag , jag spelade iaf ingenting den första matchen, var inte på humör för fotboll :P Vi slutade halv 12. Efter skolan cyklade elin och jag till mig för jag skulle byta om till bikini, sen for vi till starre och köpte lite godis till stranden. Vi cyklade sen vidare till elin för då skulle hon också byta om. När vi båda var ombytta gick vi till stranden med saft i handen ;) hihi .. På stranden var det stek hett! Vi låg och solade i drygt en halv timma sen kom lisa och sua också :) Vi låg på stranden till 3 nån gång sen kom mamma och hämtade mig hos elin, vi åkte och hanlade och nu sitter jag och väntar på maten. Ska äta typ älgskav och mos :P ingen höjdare direkt.

Lite bilder från dagen! :)

Lisa , Elin på stranden.   Den magiska pinnen ;P

Nu är det mat dags, kanske skriver ikväll ;)
Pusssss♥

Mysdag ;)

Idag har varit en riktigt chill dag. Började skolan klockan 8 , hade städdag hela dan. Vi städade i klassrummet och rensade i skåpen. Det kändes riktigt skönt att slänga alla mappar och tråkiga skolböcker ;)  Sen slutade vi klockan 12. På vägen hem tävlade jag och ida mot elin och tina när vi cyklade, jag satt på idas pack och tina på elins. Dem vann fast dem hade lite försprång, men grattis iaf :P .. Sen när jag kom hem gjorde jag chokladmilkshake , riktigt götttt! Efter det dammsög jag och skurade golvet. När jag städat klart for jag och elin till ida och lockade varandras hår :P Det tog typ 2h. Då var det matdags, åt korvstroganof och ris. Vid 5 tiden cyklade jag och elin till elin , hon skulle också käka. Och sen när hon gjort det cyklade vi till starre och köpte lite bullar och sånt som vi skulle ha med ner till playan. Btw så har vi kommit på värsta "effektiva" sättet att cykla på, jag sitter på sadeln och styr, elin sitter på packen och trampar.. Hihi vi hade det rätt vingligt i början men sen så satt de ;)

När vi väl var nere på stranden la vi ut en filt , satte oss och lyssnade på musik, mysigt. Sua ida och lisa kom några minuter efter. Vi satt och snackade, skrattade, ritade i sanden , jagade knott och höll på att få en hjärtattack när måsarna fick syn på vårat fika ;P Hahaa. Vi satt på stranden till 9 , så typ i 2h. Sen cyklade jag och elin hem på vårat "effektiva" sätt och sen hämtade morsan mig, nu sitter jag här och skriver :)

Lite bilder från stranden

Mitt namn är LISA
Och jag avgudar NETTAN!

P.S Kunde inte lägga in nån bild på Ida, fick ingen på henne :)

Ska hoppa i duschen nu, Pussssss♥

Mongo inlägg :P

Jaha nu var det fina  vädret över,fan! Jag som tänte dra ner till stranden och sola lite, men nähä :P Hoppas iaf att det hinner bli bra igen till skolavslutningen.

Idag vaknade jag kring 10 tiden, men är fortfarande jätte trött och har ont i huvudet :/
Lista på vad som måste göras:
-Städa
-Renskriva boken om mig själv
-So rapporten
-Renskriva svenska rapporten
-Handla

Lär nog inte göra så mycket av de (A) hihi

Ajja bäst att sätta igång om man ska hinna med..