Sömntutor

Hej!

Efter skolan gick jag hem och käkade lunch sen efter ett tag kom elin förbi, vi snacka lite skit på balkongen ;) Efter ett tag droppade även sua och lisa förbi, vi körde lite frågesport, jag ställde frågorna och elin losade varje gång ;P Hahaha
När sua och lisa dragit gick jag och elin in och tittade lite gilmore girls sen efter det slocknade elin och jag satt vid datan. Men sen blev även jag trött så vi bestämmde oss för att ta en liten Siesta :) .. vi sov i drygt 2h och det var Sweeeeeet!
Direkt efter mor väckt oss fick elin en raket i rumpan och spruta hem ;) Sen var det mat, åt typ kyckling och pasta.
Efter maten slog jag elin en pling, sua kom också förbi.Vi drog till elin och sen cyklade vi till ica maxi och köpte lite göttgött..
När vi väl var hemma satt vi på elins altan och snackade ännu mer skit :P Vi gick ut efter det och nu sitter jag och elin här i mitt kök, vid köksbordet och flummar... tihi ;)



Sua´s                                      Min                                Elin´s




Dröm sött <3
Puss


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du har haft en super dag;)hahaha<3

2008-05-30 @ 23:13:28
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0