Be my guest,

Har kommit hem från skolan för ett tag sen, dagen gick rätt fort. Har haft bild, svenska, spanska, hk, no och engelska. Slutade 10 över 3, men stannade kvar med Mia ett tag, hon skulle skriva klart "engelska provet". På vägen hem kom vi på världens bästa låt ska dock inte skriva ner texten ;P Ikväll ska jag och baka med Elin och Mia till redovisningen i svenskan, sen tänker jag bara vara hemma och lata!

Idag - Baka till svenska reodvisningen
Tisdag -
Vanlig skoldag, kanska åka och kolla på Mia och Mattias lägenhet
Onsdag - Innebandy
tunering i skolan (jag ska inte vara med :P)
Torsdag -
Spanska- och matteprov + svenska redovisning, på kvällen hockey
Fredag - Mentorsdag = se film i skolan och sen åka in till stan och käka, sen är det LOV!! ;D

Så ser min vecka ut...

Peace out!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0