Funny bunny!

Har just kommit hem från kulturens hus. Gud vad bra de var alltså! jag trodde nästan ja skulle kissa ner mig när ja satt där och as garvade... Och Björn var ju bara för söt och bra och rolig och söt! ;) haha.
Gick med Mattias, han satt vid min sida och även han höll på att dö av skratt xD haha, jag började själv skratta när han satt och skrattade :P lite komplicerat var de men iaf så var hela kvällen jätte rolig. Träffade även Elin, Mia och Elins syrra Ida där. Stötte även på några fler man kände igen.. Det var iaf Özz, Soran, Måns och Björn som stog flummade på scenen, alla var grymt bra! ;)
Nu är ja dock grymt trött och ska ta och krypa ner under täcket och glotta lite film och kanske käka lite popcorn till de :) Mums!

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag,får berätta lite mer utförligt sen kanske om ja ids ;P Puss!

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Jenny åkte ur ;D



Tyck till i min blogg, vilken är din Idol favorit? :) Jag vill veta vilken som är favoriten här på bloggarna! :)

2008-10-04 @ 11:25:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha ja hon är bäst! :D

2008-10-05 @ 13:32:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0