Jävla skit!

Har just kommit hem från hockeyn, fan vad less jag är alltså. Det var luleå vs. djurgården.
Dem spelade bra i början men sen när dem ledde med 4-3 då började dem slöa och när det var jävla bara 16SEKUNDER kvar så gjorde ju djurgården såklart mål! :S Då blev det 5min suddendeath och djurgården vann.
Höll fan i mig på att sparka sönder ryggstödet på stolen som var framför mig.

 VS. 



Annars idag har ja inte gjort så mkt mer än varit i skolan. Hade både matte och spanska prov, spanska provet gick riktigt bra, våran spanska lärare tog våra nummer och smsade oss vårat betyg, lite skoj :P haha
Matten gick vell sådär första delen tror jag gick bra iaf andra är ja inte säker (delade upp provet i 2 delar)
Imorgon har vi sovmorgon till 09.45 skönt som faaan! Sen ska vi bara vara i skolan och se film, sen drar hela klassen in till stan och käkar på waldorf. Efter det slutar vi och då är det LOV! :D
Nu ska jag sova, pussgodnatt!<3

Kommentarer
Postat av: ERIK

Inte så mycket :) Vad händer själv?

2008-10-24 @ 17:16:20
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0