lördag, del3

Nu är detta det sista inlägget för idag :P Har faktiskt gjort ganska mkt idag.
Efter maten ringde jag Sua och kollade om hon ville ut och promenera med mig, så vi gjorde det. Klockan 6 började vi gå. Vi gick runt lite i gammelstad sen så forsatte vi till storheden ännu en gång idag. Vi gick in på både coop och maxi, köpte inget. Sen började vi knalla hem igen. Har ganska nyss kommit hem så vi promenerade i ca 2 ½ h :) är lite stolt över oss, eftersom att vi redan gått skit mkt idag :P
Men nu ska ja troligen poppa lite popcorn och slå på en film, sen ska jag sova. Är så himla trött!
Vet inte varför jag är det, har ju ändå sovit rätt länge inatt. Ajja nu ska ja ta och ha lite lördagsmys.
Go´natt!<3

Kommentarer
Postat av: ERIK

Gjort ikväll? :)

2008-10-25 @ 22:50:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0