It all ends tomorrow

Thomas och denise har just dragit hem och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma så jag kan få mig lite mat i magen. Har varit en riktigt chill dag idag. Sov till halv 12 och sedan kom t och d. Vi har kollar lite gamla idol auditions som gått på tv och bara suttit och snackat. För övrigt har det inte hänt så mycket i mitt liv. Jag chillar bara på och tar en dag i taget.

Nyår imorgon. Känns lite jobbigt faktiskt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Blir iaf att vara med denise, sua och tom. Vi tänkte laga mat och bara ta det lugnt antar jag, sedan vid 12-slaget är det ju såklart raketerna som gäller! Får dock hoppas på att det inte är allt för kallt så man kan hålla sig ute ett tag.

Nu blire iaf se lite grey´s och fortsätta vänta på mamma. Jag är hungriiiig!


Kommentarer
Postat av: lovisa

kul med nyår ju:D

2010-12-30 @ 17:30:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0