I MADE IT!

Har kommit hem från tandläkaren nu.. Hade inga hål! :D Fyfan fick lite småpanik när jag satt och väntade där i väntrummet så tyckte jag att jag hörde en borr :S Hade nästan lust att gå hem igen, men jag bet ihop och stannade. Haha.. Gillar verkligen inte tandläkaren som man kanske förstår ;p Hon sa iaf att jag inte skulle bli kallad igen förrän om 2år så behöver inte gå runt och oroa mig nu på ett bra tag.

 

Denna sovmorgon har jag fan hunnit med mkt. Har gjort mig i ordning, varit hos tandläkaren, hoppat av glädje, tagit upp kycklingen till middagen ikväll, möblerat om lite och nu ska jag även träna in spanska läxan (A)

 

Bäst jag sätter igång pusshejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0