Most of all

Har just sett det nya one tree hill avsnittet och fan vad puttinuttigt det var.. Älskar verkligen den serien och den blir typ bättre och bättre för varje säsong.

Nåja, skolan idag var chiill. Efteråt var jag på stan, först med mamma en sväng och sedan med bror. Var med Mattias och kollade på ett par nya jeans åt han. Han hittade ett par skit snygga och jag föreslog även en jätte snygg skjorta som han skulle prova till. Han gillade inte riktigt den för att den var kortärmad, men efter att jag övertalat honom till att prova den så insåg han att den var typ as-snygg! ;p
När jag kom hem från stan väntade maten vid bordet. Har sedan dess bara legat här vid datan och slappat. Men nu blir det ändring på det. Ska ta mig en promenad till Willy´s nu och köpa mig lite fil till imorgon på morgonen och eventuellt en glass till ikväll ;)

Imorgon ska jag och se Willy Clay Band (har en tremänning som är med) på kulturens hus med mamma och Mia. Hoppas på en trevlig kväll. Men måste även klämma in lite pluggande där innan. Har nämligen spanska prov på fredag :S

Men nu ska jag ge mig av ut i kylan ♥



Willy Clay Band – Most Of All =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0