tandläkarskräck

Veckan har bara rusat iväg.. sviisch, sa det bara. Inte för att jag klagar. Jag säger inte direkt nej till ännu en helg.

Skolan idag var helt okej. Hade matte, nk och spanska. Saknade dock min gode vän susanne som var hos ögonläkarn hela dagen. Men får ju se henne imorgon igen. Imorgon på morgonen ska jag till tandläkaren. Klockan 8. Jätte kul eftersom att jag har sovmorgon till 09.50 egentligen.. not! Fyfan jag hatar tandläkaren, har typ värsta tandläkarskräcken.. och jag vet att jag har hål den här gången, så kommer måsta borra :O känns inte bra det här. Kommer typ måsta borsta tänderna 10 gånger imorgon.

Men ska ta och plugga lite spanska nu och sluta tänka på TAANDLÄKAREN!.. Pusstja! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0