22/1-10

Idag har varit en chill dag. Hade bara en lektion, 09.50-11.05. Fick ett sms av Stina under lunchen om att vi inte hade någon spanska eftersom att våran spanska lärares barn var sjuka så hon var inte där. It was awesome (men synd för henne) ! Men satt ändå kvar i skolan till 12.40, eftersom att Denise fortfarande hade lektion och hon skulle inte behöva sitta själv. Efter skolan gick jag hem och började plocka ihop i mitt rum, min mamma skulle ha blivit galen annars (A)

När morsan sen slutade vid 3, mötte jag upp henne på stan och så gick vi och shoppade! Köpte jeansskjortan från gina, men eftersom att jag inte kunde bestämma om jag skulle köpa den ljusa eller mörka, så köpte jag båda.. hehe busigt värre.. Köpte även en tröja på monki, den var på 75% rabatt så det var super bra! Så nu ska jag fundera på om jag ska köpa den stickade från vila till veckan.

Annars idag har det inte hänt så mkt, bara städat och tagit det lugnt. Imorgon är det Nautilus som gäller och sedan umgås med Mia :) Men nu ska jag ta och se lite oth och sen försöka att inte vara uppe hela natten så man orkar upp imorgon.

Peace out!♥


Kommentarer
Postat av: Emiliansilja

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-21 @ 07:32:16
URL: http://emiliansilja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0