fördel/nackdel ?

Jag måste säga att det är både fördelar och nackdelar med att jag har flyttat till stan, men de jag syftar på just nu är ...

Fördel: Man har himla nära till att gå på stan och shoppa.
Nackdel: Jag är ALLTID på stan och shoppar!.. (=pank)

Nä men seriöst, jag är typ minst 5-6 dagar i veckan där och bara går omkring (känns de som iaf) och då hittar man massa saker man vill ha men sen så har man inte pengar till att köpa allt och man blir bara besviken, eller lånar pengar från morsan (a)

Måste nog tagga ner lite på shoppandet.. men nu ska jag sova, GODNATT!<3


Kommentarer
Postat av: sua

Jag som trodde att den största nackdelen var att du bor längre ifrån mig nu,.. happ, det där kändes som en smäll rakt på käften ;'(

2010-01-31 @ 01:20:24
URL: http://suua.blogg.se/
Postat av: sua

hahah, jo jag vet, skojade bara med dig ;)

2010-01-31 @ 10:01:10
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0