Concentration

Nu har jag officiellt gjort allt som jag brukar göra på datan + lite till. Kollat bloggar, facebook, spelat lite, msn:at och kollat serier. Det betyder att nu måste jag läsa igenom nk:n. Kändes jävligt tungt faktiskt. Har varit hos sua och pluggat idag, så tror jag kan det mesta ändå. Vi lär ju, å andra sidan, se det imorgon, när jonas lägger provet framför mig. Kommer väl troligen gå piss, men ska göra mitt bästa och bättre än kan man ju inte begära (a).

Imorgon går man i skola till 17.00. Det känns ju sådär lagom kul. Efter skolan blir det hem och käka, sedan vara med bror och se idol. Imorgon är ju idol fan i luleå, och då är det ju bara ett måste att se. Kolla om det är någon man känner igen osv. Kommer bli nice.

Men nää, nu ska jag inte dra ut på det här. Dags att plugga. Wish me good luck!

Go´natt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0