Huvudvärk + plugg = dååååligt

Haha fyfan vilken rolig, men samtidigt jävligt jobbig idrottslektion, vi just haft. Hade typ lite lekar/spel. Garvade typ mesta delen av lektionen. Men det är så det ska vara, enligt mig!

Skolan har fan varit riktigt soft idag. På svenskan såg vi film. Okej den sög, men det var ändå chill. På spanskan hade vi bara lite grammatik, inga större jobbigheter. Fick dock jävligt ont i huvudet. Vilket inte känns så där jätte bra, eftersom att jag får det på varje spanska lektion. Men den här gången sa jag det till våran lärare och då sa hon att jag inte är den enda som har klagat.. Hmm, kanske dags att göra nåt åt saken då ? Vi slutade iaf dagen med idrotten.

 

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, har just tagit en huvudvärkstablett. Sedan sätter det seriösa pluggandet igång. Har prov i företagsekonomi imorgon, och jag kan inte ett piss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0