Saturday night

Igår var galet roligt. Jag och morsan åkte och hämtade upp mattias från jobbet vid 2 och sedan vidare för att hämta olle och nina. Vi åkte sedan till paintballbanan, där de flesta andra redan hade anlänt. Alla som skulle vara med (inte jag) satte på sig skydd och körde igång. Det såg faktiskt riktigt kul ut! Nästa gång tror jag att jag själv måste vara med. Denna gången blev en liten koll, så jag vet hur det funkar och så.

När de spelat några omgångar, for vi till mattias och mia. Vi grillade och fixade lite potatissallad. Under tiden droppade det in folk lite då och då. Vi var kring 14pers som mest. Maten var snuskigt god! Det var riktigt trevligt. Var dock lite synd att man var tvungen att åka hem vid 11-tiden, the "old" ones skulle sedan ut till universitetet och festa där.

Det blev en lyckad kväll. Alltid lika kul med bror och co. Man träffar alltid massa nytt folk! Jag hade även med mig kameran, men glömde totalt bort att använda den. Får väl bjuda på en gammal bild istället..


- mattias 22års-fest 12/6 2010

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0