Softisssschh...

Sköööönt, då var veckans spanska lektioner överstökade. Det är enda fördelen med att bara ha det 2ggr i veckan.

Skolan idag har varit rätt chill ändå. Hade svenska från 08.15-10.45. Vi skulle egentligen ha till 11.05, men vi hade vikarie idag, så vi fick sluta lite tidigare. Under svenskan jobbade vi väl inte såå jätte dåligt. Visst vi satt och snackade jävligt mycket (vilket de flesta gjorde) men vi fick ändå gjort mycket. Efter svenskan hade vi lunch och sist men inte minst spanska. Vi skulle egentligen ha idrott nu, till halv 4. Men våran idrottslärare var borta så vi fick dra hem istället.

Nu ska jag väl bara slänga mig i sängen och fortsätta med stickningen. Tar ju typ en evighet att sticka den där förbannade halsduken. Om jag har tur, kanske jag hinner klart innan vintern är över..


- smutsig dator (a)


Kommentarer
Postat av: emmie

jättesnygghedde.

vad är det för kamera ?

2010-09-01 @ 14:54:33
URL: http://eemmmmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0