Tårtkalas..

Fyfan vilken svenska lektion. Tråkig så in i helvete! Alla blev tilldelade en bok. Inte vilken bok som helst, Othello. Alltså en pjäs, i bokformat, som vi sedan skulle läsa i drygt 3h. Ingen fattade typ nånting av vad som stod. Gick svin trögt.. Tur iaf att vi hade vikare och hon lät oss sluta 1h tidigare.

Nu har jag käkat tårta och grattat mamma. Ikväll sticker jag till gammelstad, för lite mys-middag hos elin. Kameran åker men, så ska försöka fota lite. Men nu ska jag ta och göra mig i ordning. Ha de gött!



- Vi smällde nästan en halv tårta! ;O


Kommentarer
Postat av: Loova

Det där såg gott ut :O

2010-09-10 @ 23:21:14
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0