The long day is over

Satan vad segt det är att gå i skola till 17.00. Vi fick iofs sluta 16.30 idag, vilket var lite bättre.

Efter skolan gick jag en liten sväng (och då menar jag liten sväng) på stan med sua. Skulle bara följa henne och köpa en foundation. Sedan gick jag hem. Och nu sitter jag här och väntar på mat. Måste även plugga sedan. Det kommer bli lite knapert med tid, eftersom att det är ju idol ikväll och det måste man ju bara se! Audition är typ det bästa med hela programet. Men mellan reklamerna osv så får jag pressa in lite svenskaplugg. Har även spanska glosor till imorgon... Detta kan banne mig bli svårt att hinna med. Men nej, jag kan göra det!

Nu kallar maten. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: chanelle

sv: jag svarar på lite kommentarer :)

haft en bra dag?

2010-09-07 @ 18:05:36
URL: http://chanellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0