FINALLY!!

Fyfan den här skoldagen är äntligen över och jag känner en otrolig lättnad inom mig. Hade både spanskaprov och idrottsprov idag. Spanskan gick fan inte bra, men idrotten gick typ helt okej ändå. Fast får vi ju inte veta förrän jag fått tillbaka det. Känns iaf gudomligt skönt att ha fått göra bort dem. Spanskan var nog det som mest tyngde ner mig, men nu är det gjort! Har ju iofs 3 prov kvar nu innan lovet.. Ett imorgon och 2 nästa vecka. Men känner typ ingen panik för de, så orkar inte oroa mig ännu.

Denna dag kommer iaf bara bestå av att vara hemma och mysa. Är på ganska bra humör så kanske får för mig att städa eller nåt senare, om jag inte kommer på nåt bättre att göra förstås! Nää nu ska jag ta och krypa ner under täcket och kanske sova en stund (a)

Ha´re gött!! ♥


Kommentarer
Postat av: ELIN

fin blogg!

allt bra idag??

Kram.

2011-02-16 @ 16:43:41
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: ELIN

- joo, allt är bara bra med mig oxå! :D

Kram.

2011-02-16 @ 22:43:41
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0