I gotta choose!

Hela dagen idag har typ gått ut på att leta en kamera. Jag har varit i affärer och kollat och jag har kollat på nätet. Det är så himla jobbigt att det ska finnas så många olika att välja på. Man blir ju nästan galen! Det står väl typ mellan 2-3st olika nu.  Det här är inte lätt.. Har varit och hämtat min brors kamera. Så nu ska jag leka lite med den och se om den är nåt att ha. Han har dock en äldre modell av den jag vill ha. Men det kan ju inte skada, för om hans är bra så måste ju den jag vill ha vara mycket bättre! Hade planerat att införskaffa mig en ny imorgon faktiskt, så jag antar att min kväll kommer bestå av att bestämma vilken det ska bli... Wish me good luck!

De planerna jag egentligen hade för kvällen blev intsällda för min del. Blev så ont om tid så det får bli en annan dag istället. Men nu är det kamera-leka-dags som gäller! Lägger väl upp nå bilder senare kanske, om det blir nå vettiga. Ha en bra kväll! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; aha ok :) jag gör inte å mycket faktiskt, några planer för imorgon ? ;D

2011-01-15 @ 20:37:28
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0