Ingen spanska idag!

Godmorgon!

Har sovmorgon idag till 09.50. Men måste gå lite tidigare till skolan glömde engelska boken i skolan så måste träna lite på glosorna som vi har till idag. Börjar dagen med engelska och efter det brukar vi i vanliga fall ha spanska. Men igår kom våran spanskalärare förbi och berättade att vi inte hade någon lektion idag. Så jävla skönt! Den lektionen tynger oftast ner hela dagen, men nu kan man behålla sin positivaenergi.. haha. Sista lektionen är idrott. Vi ska ha boxning och det är några i klassen som ska hålla lektionen. Känner på mig att de kommer köra slut på en. Men får ta det lite lugnt, har fortfarande inte slutat hosta. Slutar iaf 15.30.

 

Om jag pallar med idrotten så blir det ett spinningpass ikväll. Jag har inte varit och tränat på aslänge nu, så det ska bli skönt. Annars idag har jag inga större planer. Blir väl bara vara hemma och mysa på.

 

Igår var jag på hockey med brorsan. Vi hade fått 2 biljetter från lulebo. Det var egentligen meningen att jag och morsan skulle gå. Men kände att jag inte umgåtts med min bror så mycket på senaste, så jag övertalade henne att låta mig fråga honom istället. Var jävligt roligt, trots att luleå spelade en skit match. Men huvudsaken att de vann iaf, 3-2 mot timrå.

 

Nu: Göra mig redo för skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0