Lördag 29/1

Godmorgon! Har nyss vaknat och det SNÖAR ute! Hade tänkt gå till mattias jobb idag, men vet inte om jag är så taggad på att göra det när jag tittar ut genom fönstret. Får se om det slutar snöa, då kanske jag tar en promenad.

Gårdagen slutade med att jag gick till adams bror, där denise, adam, sua och thomas befann sig. Adams bror var bortrest så adam lånade hans lägenhet för en kväll. Vi gjorde inte så mycket, typ såg tv. Vid 11 tiden drog sua och denise hem. Då började jag, adam och thomas se nån film som gick på tv, the island hette den typ. Vi hann inte se klart den för de tog 00.10 bussen hem. Så då knallade jag hem. Var jävligt läskigt att gå genom stan, var sjukt mycket folk ute.

Nu ska jag ta mig ett glas yoghurt och se det nya avsnittet av 90210, det slutade så himla spännande sist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0