Måndag 24/1

Var grymt skönt med sovmorgon imorse. Sov till 8. Började 09.45 med företags ekonomi. Vi hade typ bara genomgång så den lektionen var inte så ansträngade. Sedan var det lunch och sist men inte minst den fruktade spanskan.. Var dock en jävligt nice lektion. Först pratade vi bara om nå dikter, i grupper. Och sedan skulle vi läsa i böckerna vi fått. Men då säger våran lärare att vi får ta hem och läsa. Var utanför dörren ganska fort kan jag säga! 

Gick upp till mitt skåp, där adam, denise och thomas höll på och flumma som vanligt. Jag tog mina saker och sedan gick vi alla till mig. Adam skulle hämta sina högtalare som jag har haft i typ 2-3 månader nu. Vi gick sedan tillbaka mot skolan. Hade lovat denise att följa henne, för hon hade en till lektion. När hon sedan började gick jag hem igen. 

Nu sitter jag här och funderar om jag kanske ska ta och plocka undan mina nytvättade kläder från vardagsrummet. Hehe, det får bli om ett tag (a) Nu ska jag hämta mig lite yoghurt och slänga mig i soffan ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0