Internet<3

Nu funkar äntligen internet igen! :D Var utan de under LK fatta irri :S LK var btw skit kul. Men måste bara säga en sak: DET SOM HÄNDER PÅ LK, STANNAR PÅ LK!  ;D Haha!
Orkar tyvär inte skriv om de :P men jag kan berätta att jag var på LK med mina favorit tjejer Elin och Mia <3

Idag har jag vaknat vid halv 10 tiden då gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag och Elin på stan. Vi köpte inget, men vi var och fikade på Börje Olssons fiket och sen hyrde vi film och köpte godis :) Vi tog bussen hem kvart i 3 och sen gick vi till mig och satt och chillade ett slag :P Elin drog sedan hem och käkade. Efter maten for jag med mamma, Mattias och Mia till Kyrkbyn och fikade lite. Efter det blev det att mamma skjusade mig till Elin och vi satte oss framför tv:n och såg en av filmerna vi hade hyrt, TRADE hette den. Helt jävla sjuk film, grät typ flera gånger om :p
När vi hade gråtit färdigt hämtade morsan mig och nu sitter man och nöter data ännu en kväll.

Imogon blir det SOVA tills man vaknar och sen dammtorka i mitt rum :S Senare på kvällen ska jag och Elin troligen på bio och se SEX AND THE CITY.

Nä nu ska ja chatta lite på msn sen sussssssa sötttt! ha de götttttt! ;D

Uppdaterar imorgon ;) GodNatt <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Elin

De som händer på LK stannar på LK helt rätt ;)<3

2008-08-06 @ 23:50:17
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0