Mina flickor <3

Goddag!

Idag har ja varit på stan med Mia och Elin. Vi fick skjuts in av Mias morsa vid 1, halv 2 tiden. Vi gjorde lite hemlig stämplade ärenden och sedan gick vi runt lite och kikade. Elin köpte en skit snygg adidas väska och en tunika från gina, men varken jag eller Mia köpte nåt :P Vi åkte hem klockan 4, och även då fick vi skjuts av Mias mamma ;) Hade de skit trevligt med brudarna idag ;)<3 love yaa girls!  När jag kom hem satte jag mig direkt vid min kära data och chillade. Jag håller fortfarande på med de och väntar på att maten ska bli klar. Det blir köttbullar och potatismos idag.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll men ska iaf vara med Elin och Mia har vi bestämt ;) Det kanske blir att vi åker och ser SATC idag istället :)

Men nu måste ja gömma lite bilder på min data :P , Mattias ska fixa lite grejer på den så ;) hahah

Pusssssssssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0