Party,party!

Kom just hem från Elin och Tinas ferrre ;) haha hade de skit trevligt. Det var jag, Mia, Elin, Tina, Sua, Lisa, Stina, Eve, Sofie, Petra, Moa, Klara och Ida. Först så käkade vi tacos. Det var super gott, fast jag åt lite för mkt. Men ja hade ju inte ätit nånting under hela dagen så :p Efter att vi hade käkat flyttade vi ner till källaren, där började dem med att öppna sina paket. Efter de blev det skrääääck film! Den var typ bra, men ganska så creeepy! :P
När filmen var slut så blev det sanning eller konsekvens. Själv var jag inte med (A) och några till :P . Men de var ändå super kul och sitta och lyssna på alla andra:P hahhahahah

När jag och Mia begav oss hem så skulle självklart 2 snorungar skrämma livet ur oss! Jag fick typ chock tillstånd, kunde knappt röra mig. Sen när vi gick vidare så kändes de som att dem följde efter oss hela tiden. Gick typ den mesta tiden och kollade bak. Mia var ju också lite läskig där på vägen, hon hade sitt hånfulla leende och typ skrämmde skiten ur mig. Men de e de hon gör  ;P haha..
Nu ska jag gå och se film med mamma, sen blir de nog nöta lite msn. Hoppas iaf ni har haft en lika bra kväll som jag <3

Pusss på er! och sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

sovsött:)

2008-08-24 @ 23:35:27
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)

2008-08-25 @ 09:49:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0