Sleepover ;)

Jag är typ helt värdelös! Jag kan inte ens vakna av väckarklockan, eller jag vaknar men jag stänger bara av den och somnar om igen. Jag kommer aldrig att klara av att vakna till skolan....
Idag hade jag ställt klockan på 08.55, 09.00, 09.10, 09.20 och 09.25! Men ändå så lyckas jag kliva upp först 11!

När jag hade gjort mig klar gick jag över till Mia. Vi fortsatte sedan gå till Elin. Där satt vi ett tag och sen så gick Elin igenom massa kläder hon hade rensat och frågade vad vi ville ha. Jag lyckade komma hem med en ny väska och några tröjor :) Tack för allt gumman! <3
När vi hade gått igenom allt bestämmde vi oss för att promenera till storheden. Vi gick först på ica maxi, där jag och Mia skulle köpa varm korv, för vi hade inte ätit nåt till frukost. Precis när vi hade satt oss för att käka så började de att spöö regna! Men då såg vi att klockan var 3 och min mamma slutar jobba kvart över, så vi ringde hon och frågade om hon kunde komma förbi sen och hämta upp oss. Medans vi väntade på hon så gick vi in, för Mia skulle handla, 3 mjölk, kattmat, bregott och 3 frimärken ;p Sen när morsan kom så skjusade hon hem alla. När jag kom hem så började vi laga mat direkt, så nu har jag ätit och ska börja packa. Jag och Mia ska nämligen sova hos Elin idag :D Kommer bli skit kul!

Men jag uppdaterar imorgon, Puss och Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0