Stan med tjejorna

Hejsanhoppsan!

Kom hem från stan för ett tag sen. Var med Mia och Elin.
Åkte in med Mia klockan 11, där vi mötte Elin som just hade varit hos frissan och fixat håret. Det blev skit snyggt!
Jag köpte inget på stan, men Mia och Elin shoppade lite. Sen gick vi och fikade på Waynes. Det var skiiiiit dyrt!. Men det var trevligt ändå :P
Gick ju även och sa hejdå till min käre bror som har åkt till London nu. På vägen dit så skulle jag såklart gå i en lerpöl och halka så att de skvättade lera på mitt ben :S usch! Men fick papper av Mattias som tur var.
Vi tog bussen hem igen vid 1 halv 2. Då gick alla hem till sig :P
Nu har jag just duschat och sitter och käkar lite mat. Ska snart gå och blåsahåret :P

Ikväll ska jag och se film med Mia och Elin, blir troligen en skräckis :S :P hahah

Pussar på er! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, paper eller papper?(; Sötnöt !

2008-08-20 @ 18:31:44
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0