the end!

Idag är det tisdag och den sista tisdagen innan skolan börjar. Jag vet inte riktigt om de är bra eller dåligt :S jag är iaf lite förvirrad för tillfället. Det här sommarlovet har iaf inte varit de bästa, det har varit både skit kasst väder och jag har gjort absolut ingenting känns de som. Har typ suttit instängd på mitt rum och nött data och sovit. Men denna vecka ska ja försöka vända tillbaka dygnen, lite iaf (A)

Men idag vaknade jag vid 10, först låg jag och såg lite film. Sen städade jag klart och duschade. Efter de låg jag typ och sov ett tag och samtidigt nötte lite data. Sen efter maten drog jag till Elin där även Tina var. Vi satt typ och tittade TV och snackade massa skvaller och skit, vi skrämde även upp varandra så att jag typ började hyperventilera :p hahah. Det var skit kul! ;) Åkte hem sen igen vid 10 och satte mig så klart vid datan direkt. Jag fattar typ inte hur ja lyckas.....
Men iaf som ni ser så har denna dagen varit ganska meningslös förutom när ja var hos Elin ;p

Imorgon ska jag på stan med mina små rumpnissar , Elin och Mia <3 Vi har de alltid så kul tillsammans ;) hihi
Senare på dagen blir de kanske att jag är med dem lite till och sen får ja se vad som händer. På stan ska jag iaf också och säga hejdå till min bror som åker till London med sin tjej imorgon. Kommer kännas lite tomt, men han förkännar att få vara lite ledig ;)

Nu ska ja iaf vara lite social på msn, sen blir de nog se film. Tror ja ska se Forrest Gump, den är ju bara för gullig.

Puss allesammans! ♥


ÄLSKAR ER TJEJOR! ;D <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0